Odpowiedzi

2010-04-07T18:51:27+02:00
Pb=100 cm2
a- bok kwadratu
a=pierwiastek ze 100
a=10cm
h=10cm
a=d (srednica)
r=5cm
Pc=2*Pi*r2(kwadrat) + 2Pi*r*h
Pc=2*5(kwadrat)*Pi + 2*5*10*Pi= 2*25*Pi + 100Pi= 50Pi+ 100Pi = 150Pi= 150*3,14= 471cm2
V=Pp*h= Pi*5(kwadrat)*10= 25*10*Pi= 250*Pi= 250*3,14= 785cm3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-07T18:52:30+02:00
Pb=100cm^2
Pb=2r*pi*H=100cm^2
H=10cm
2*r*pi=10
r=5/pi
Pp=r^2*pi
Pp=(5/pi)^2*pi = 25/pi
Pc=2Pp+Pb
Pc=(50/pi)+100 cm^2

V=Pp*H
V=(25/pi)*10
odp: przyjmując ze pi=3,14 w przybliżeniu Pc=116 cm^2 , V=79,6 cm^3