Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-02T19:07:13+01:00
1q = 100 kg
34,5 * 100 kg = 3450 kg

3450 * 0,75 = 2587 ,5

2587,5 * 2 =5175

Pszenica zebrana z 1 ha starczy na upieczenie 5175 bochenków chleba .
2 4 2
2009-11-02T19:16:50+01:00
34,5kwintala = 3450kg pszenicy
3450kg = 345000dag
345000dag*75dag = 25875000dag
25875000dag = 25875kg
25875kg*2 = 5175 bochenków chleba
odp . Pszenica zebrana z 1 ha wystarczy na 5175 bochenkw chleba
2 3 2