Odpowiedzi

2010-04-07T18:39:36+02:00
2010-04-07T18:42:04+02:00
Wyjdą tylko 2 nie parzyste iloczyny.

3*1=3
5*1+5
Wszystkie inne wychodzą parzyste
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-07T18:44:41+02:00
A={2,3,4,5}
B={1,4}

Jeżeli mnożymy przez 1, to musimy wykonać mnożenie 1* liczba nieparzysta, aby wynik był nieparzysty, bo będzie on równy właśnie tej liczbie, stąd:
1*5=5
1*3=3
Jeżeli mnożymy przez 4, otrzymamy wynik parzysty, bo mnożąc liczbę parzystą przez jakąkolwiek inną liczbę, otrzymamy wynik parzysty.

Więc mamy 2 takie pary.