Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-07T18:42:28+02:00
Zalety
- możliwość transportu różnego rodzaju towarów
- niskie koszty transportu
- transport dużych ładunków
- przewozu dużej liczby pasażerów

Wady
- zanieczyszczenie środowiska
- powolny transport
- nie można używać zamarzniętych portów
- konieczność przeładunku towaru, by dowieść go wgłąb kraju
30 4 30
2010-04-07T18:43:05+02:00
Zalety transportu morskiego:

- możliwość transportu różnego rodzaju towarów

- bardzo niskie koszty transportu

- możliwość transportu dużych ładunków

- możliwość przewozu dużej liczby pasażerów

Wady transportu morskiego:
- Długi czas transportu
- Duża zależność od warunków pogodowych
- Niskie bezpieczeństwo ładunków nieodpornych na wilgoć
19 2 19