Potrzebuje przetłumaczone teksty piosenek na taki jaki jest śpiewana
wszystkie Pink
wszystkie Oceany
wszystkie Inna -II-
David Guetta -II-
Britney Spears
Madonna
Michael Jackson
Akon
Louis Armstrong
CASCADA
Bass hunterlo
Lionel Richie
Timberlake
roland kenzo
pitbull
Lady Gaga

2

Odpowiedzi

2010-04-07T19:00:43+02:00
Jeżeli przyjdzie zsumować wszystkich, to wyjdzie z 1000 utworów. Dam więc odnośnik do serwisu, w którym znajdziesz wszystkie szukane piosenki.

http://www.pipol.pl/katalog.php

W tym serwisie, znajdują się wszystkie piosenki.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-07T19:28:55+02:00
Z chęciom bym podała wszystkie, ale będzie tego ogrom, więc podaje link:

http://www.tekstowo.pl

:)