Uzupelnij
godzina to ..... kwadranse
1 kwadrans to ....... godziny
5 kwadransow to ...... godziny
5. a) 7 sekund - jaka to częśc godziny? ........
b) 11 godzin - jaka to częśc tygodnia ? ........
15. uzupelnij :
a) 8 .../7 = 60/7 b) 9 .../9 = 87/9
c)20 .../11 = 230/11 d) 10 .../17 = 175/17
e)999 .../10 = 9999/10
f) 12 .../12 = 148/12

3

Odpowiedzi

2009-11-02T19:05:34+01:00
Godzina to ..4... kwadranse
1 kwadrans to .... ... godziny
5 kwadransow to .1,15 ..... godziny
5. a) 7 sekund - jaka to częśc godziny? ....7,60....
b) 11 godzin - jaka to częśc tygodnia ? ........
15. uzupelnij :
a) 8 .../7 = 60/7 b) 9 .../9 = 87/9
c)20 .../11 = 230/11 d) 10 .../17 = 175/17
e)999 .../10 = 9999/10
f) 12 .../12 = 148/12
2 5 2
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-02T19:06:05+01:00
4
1/4
5/4

5
a) 7/3600
b) 11/168

15.
a) 4/7
b) 6/9
c) 8/11
d) 5/17
e) 9/10
f) 4/12
2 4 2
2009-11-02T19:21:18+01:00
Godzina to 4 kwadranse
kwadrans to 1/4 godziny
pięć kwadransów to 1 1/4godziny


5
a) 7/3600
b) 11/168

15.
a) 4/7
b) 6/9
c) 8/11
d) 5/17
e) 9/10
f) 4/12