Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-07T18:52:39+02:00
Aby wyciągnąć dużą rybę z wody należy:
1. Ostrożnie podciągnąć ją pod brzeg lub blisko pod pomost.
2. Chwycić mocno jedną ręką wędkę lub dać ją komuś aby pomógł potrzymać a w tym samym czasie drugą ręką sięgnąć podbierak.
3. Podbierak zanurzyć w wodzie i starać się naprowadzić rybę na podbierak. Uwaga! Nie wolno szarpać się z rybą, powinna sama wpłynąć do podbieraka.
4. Następnie ostrożnie wyciągnąć podbierakiem rybę na ląd lub pomost, trzymając przy tym wędkę w drugiej ręce.
5. Kiedy już pewnie będziemy trzymać rybę możemy ją wyjąć z siatki podbieraka i odpiąć haczyk lub przynętę.
1 5 1
2010-04-07T19:09:24+02:00
1.Ostrożnie podciągać rybę do brzegu
2.Dostosować tryb hamulca na kołowrotku do walki ryby
3.Zanurzyć siatkę wędkarską lub podbierak w wodzie
4.Naprowadzić rybę na podbierak lub siatkę i czekać aż ryba sama do niej/ego wpłynie
5.Wyciągnąć rybę na brzeg i natychmiast odhaczyć.
1 5 1