Odpowiedzi

2010-04-07T18:57:52+02:00
Koka jest pięknym psem. Ten urokliwy owczarek niemiecki ma brązowo czarne umaszczenie i cztery długie łapy i ogon. Koka urodiła się w 2008 roku. Jej ulubionym pożywieniem są chrupki firmy pedigree i surowe mięso. bardzo lubi ona bawić się na świerzym powietrzu swoją ulubioną piłeczką.Bardzo lubie tego psa bo jest on moim najlepszym przyjacielem.
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-07T19:01:28+02:00
Na zdjeciu widze piekna suczke bodajrze rasy owczarek niemiecki, piesek slicznie zapozowal do zdjecia, ma brazowo-przypalana siersc i dlugi ogon. siedzi obok drzewka, wyglada troszke na przerazonego gdyz skulił uszy, ze slicznej mordki wystaje mu czarny nosek. widac ze wlasciciel dba o pieska gdyz siersc mu sie blyszczy, szkliste oczka swietnie podkresla czarna oprawa. po zdjeciu moge stwierdzic ze suczka jest strasznie grzeczna gdyz nie ma na szyi obrazy ani nie jest przypieta do smyczy. moge takze stwierdzic ze lubi dzieci poniewaz ta slodka minka mowi sama za siebie choc pozory myla. jakbym zobaczyla takiego pieska na ulicy napewno bym podeszla zeby go poglaskac poniewaz takiej mince nie mozna sie obszec
1 5 1