Z płocka do turonia jest 100 km wyjeżdżają dwa samochody. pierwszy z nich z prędkością o 10 km/h większa niż drugi. z powodu awarii pierwszy samochód zatrzymała się na 10 minut.z jaką prędkością jechał pierwszy samochód, aby do turonia przyjechać nie później niż druga samochód?

2

Odpowiedzi

2010-04-09T14:15:11+02:00
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-09T14:22:31+02:00
V-prędkośc samochodu
420t1 = 600h
t1+10/7
V1=100/ 10/7
V1=70km/h
V2=70km/h - 10km/h
V2=60km/h



Odpowiedź:Samochód powinien jechac 60km/h


Pozdrawiam;)