Odpowiedzi

2010-04-07T18:53:44+02:00
Po lewej jest grubsza chyba dlatego że tam jest serce
13 1 13
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-07T18:58:05+02:00
Ściana komory prawej jest cieńsza od ściany komory lewej, ponieważ komora prawa tłoczy krew do obiegu małego, a komora lewa do obiegu dużego, czyli komora lewa musi działać z większą siłą niż komora prawa.
2 5 2
2010-04-07T18:58:41+02:00
Ściana komory lewej jest grubsza od ściany komory prawej ponieważ zadaniem komory lewej jest wtłaczanie krwi natlenianej do całego organizmu, nawet do najdalszych części ciała.
2 5 2