Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-07T18:59:11+02:00
Metody rusyfikacji występujące w "syzyfowych Pracach" sa nastepujące;
-Mówienie na lekcjach tylko i wyłącznie w j.rosyjskim
-Tłumaczenie tekstów polskich na j.rosyjski
-zakaz mówienia w j.polskim na przerwach
-odpytywanie i pisanie w j.rosyjskim
-przesladowania uczniów
-przeszukiwanie ucznów w poszukiwaniu
*polskich książek
*gazet
2010-04-07T18:59:36+02:00
Metody rusyfikacji :
1.Zakaz posługiwania się jęz.polskim na terenie szkoły.
2.Nieobowiązkowe uczestniczenie na lekcjach jęz.polskiego.
3.Umieszczanie w planie nauczania lekcji jęz.polskiego w godzinach najmniej dogodnych dla uczniów.
4.Ograniczanie nauki jęz.polskiego do ćwiczeń zwykle nieinteresujących uczniów.
5.Tendencyjne nauczanie historii Polski ukazujace jedynie wady Polaków.
6.Faworyzowanie uczniów ulegających rusyfikacji.
7.Stosowanie metody pamięciowej ,zabijającej zdloność myślenia.
8.Kontrolowanie poczynań i lektury uczniów na stancjach.
9.Obarczanie pamięci ucznia składem rodziny panującej w Rosji.