Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-07T18:55:33+02:00
A=6cm
b=8cm
c=√6²+8²=√36+64=√100=10cm
v=½abh
240cm³=½×6×8h
h=240:24
h=10cm
pole=2×½ab+ah+bh+ch=
6×8+6×10+8×10+10×10=
48+60+80+100=288cm²
2010-04-07T19:01:33+02:00
Hey:)

a=6cm
b=8cm
V=240cm3
Pp=1/2 *a*b
Pp=24cm2

V=Pp*H
Pp*H=V /:Pp
H=V/Pp
H=240/24
H=10cm
Odp:wysokosc w tym graniastoslupie wynosi 10cm
2010-04-07T19:27:57+02:00
A -- > 6
b -- > 8
c -- > √6²+8²=√36+64=√100=10
v -- > ½ abh
240 cm³ = ½×6×8h
h=240:24=10
P=2×½ab+ah+bh+ch=6×8+6×10+8×10+10×10=48+60+80+100=288cm²

pomogłam ?? ; **