Kasia w sklepie kupowała wędlinę. Chciała kupić 30 dag szynki polędwicy, lecz zauważyła że ekspedientka kroi jej same skrawki i do tego 50 dag szynki. Czy Kasia jest zobowiązana do zakupu tego towaru? Jakie przysługują jej prawa zgodnie z przepisami?

2

Odpowiedzi

2010-04-07T18:57:56+02:00
Kasia nie jest zobowiązana do zakupu tej szynki, bo mamy prawo do kupienia towaru, który sobie zażyczyliśmy... ekspedientka nie może dać jej więcej tej szynki, bo np. kasia może nie mieć tyle pieciędzy, aby kupić 20 dag więcej szynki. Zgodnie z prawem może zażadać wydania innego towaru w tym przypadku mniejszej ilości szynki :D
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-07T18:58:53+02:00
Oczywiście że nie. Może odmówić i poprosić ekspedientkę o rozpoczęcie nowej w tym wypadku polędwicy lub jesli ekspedientka nie chce tego uczynić zgłosić to kierownikowi działu czy menagerowi sklepu. Lub po prostu odmówić przyjęcia tego produktu i kupić tą wędlinę w innym sklepie.

mam nadzieję że pomogłam :)