1. Wojtek jeździ rowerem po obwodzie koła o promieniu 40m . Ile kilometrów przejedzie po wykonaniu 14 okrążeń ? Wynik podaj z dokładnością do 0,001km


2 . Edyta przeczytała już 147 stron, co stanowi ⅞ liczby stron książki. Ile stron ma czytana przez Edyte książka ???


3. 33% to ⅓ całości. Czy zdanie to jest prawdziwe ???

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-02T19:11:52+01:00
1.
L = 2 pi r
L = 6,28 * 40 m
L = 251,3 m

251,2 m * 14 = 3516.8 m = 3,517 km

2. 147 / 7 = 21 21 * 8 = 168

3. nie jest prawdziwe, ponieważ 1/3 całości to 33,(3) %
1 1 1
2009-11-02T19:11:52+01:00
1. 40*14=560metra = 0,56 km.
2. ⅞x = 147
x = 147 : ⅞
x = 147 * 8/7
x = 168
3. Tak
1 1 1
  • Użytkownik Zadane
2009-11-02T19:13:34+01:00
L = 2pi r
L=6,28*40m
L=251,3m

251,2m *14 = 3516.8m = 3,517km

2
7/8 = 87,5%

147 - 87,5%
x - 100%

x= 100%*147/87,5%
x= 168

książka ma 168 str.



3
33,(3..)% = 1/3

więc to nie prawda

pzdr;)