Odpowiedzi

2010-04-07T19:04:22+02:00
Nie było jego ciała w grobie , ponieważ zmartwychwastał
2 3 2
2010-04-07T19:06:00+02:00
Hej no nie uwierzysz co się stało! Idziemy z chłopakami a tu... Jezus! Najprawdziwszy Jezus! Był ubrany w białą togę i miał brązowe włosy do ramion. Jeden z chłopaków przeniknął ręką jego bok! To musi być on. Jeśli go spotkasz poznasz go, bo charakterystycznej aurze, która go otacza :) Mam nadzieję, że tobie też przytrafi się ten zaszczyt i będziesz mógł go spotkać, i pobrać u niego nauki tak jak my. Powodzenia.
2 5 2
Najlepsza Odpowiedź!
  • mava
  • Początkujący
2010-04-07T19:21:42+02:00
Jezus naprawdę Zmartwychwstał i stał się człowiekiem. Po swojej śmierci na krzyżu objawił się jak mówi Pismo Św. wielu ludziom, wśród nich Jakubowi, apostołom. To znak, że żyje. Pan Jezus objawił się św. Tomaszowi, który nie wierzył w Jego zmartwychwstanie. Gdy włożył palce w rany Pana wtedy uwierzył. Nawet baz znaków powinniśmy wierzyć w ten cud, nie tak jak św. Tomasz bo Bóg kocha nas i dla nas umarł.
2 5 2