Odpowiedzi

2010-04-07T19:12:00+02:00
Zmywając naczynia, słuchała radia.
Czytając gazetę, znalazłam ogłoszenie o sprzedaży samochodu.
zrobiwszy obiad, poszła odpocząć.
obiad zrobiony przez mamę jest najlepszy.
usłyszawszy o przesłuchaniu, postanowił spróbować swoich sił.
oglądając program przyrodniczy, malowała sobie paznokcie.
pomalowano ścianę kolorem czarnym.
Zapowiedziawszy swą dymisję, premier odetchnął z ulgą.
Ubrawszy się, wybiegł szybko
Paląc, rozmyślał.
7 3 7
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-07T19:24:47+02:00
1.Przejeżdżając, minął pole tulipanów.
2.Nauczyciel uczący dzieci wyjechał.
3.Słuchając radia, tata zmywał naczynia.
4.Zawsze opowiadasz historie, doprowadzające mnie do szału.
5.Chciałabym zobaczyć obraz namalowany przez Ciebie.
6.Ala siedziała w ogrodzie, czytając książkę.
7.Wymyśliwszy dowcip, opowiedział go kolegom.
8.Zjadłszy kolację, poszedł spać.
9.Jadąc rowerem przez las, zobaczyłam piękne kwiatki.
10.Znalazłszy portfel, zaniosłem go na posterunek policji.
9 2 9