Odpowiedzi

2010-04-07T19:05:13+02:00
Tak poniewaz mamy wielki atorytetow
Mamy wsoanialych rodzicow
I jestesmy w 21 wieku i idziemy z nowoczesnoscia
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-07T19:20:02+02:00
Moim zdaniem w dzisiejszych czasach trudno być dobrym człowiekiem choć warto ponieważ trzeba przestrzegać wielu zasad.Trzeba poświęcać się dla wielu osób bo inni nie zwracają na niego uwagi, żeby być dobrym człowiekiem można uczestniczyć w rożnych fundacjach, domach opieki itp., ale nie zawsze powinniśmy być dobrzy np. w takiej sytuacji gdy ktoś nas wykorzystuje do rożnych zadań np. żeby odrobić mu lekcje , raz można ale nie na okrągło.Trzeba szanować ludzi dobrodusznych, a nie ich obrażać.
Podsumowując myślę ze w dzisiejszych czasach jest wielkie wyzwanie być dobrym człowiekiem dla wszystkich ludzi , ale mimo to powinniśmy się starać może ktoś kiedyś nas "obdarzy", przecież nie wszyscy ludzie są egoistami.
Mam nadzieje że ci pomogłam.
1 2 1
2010-04-07T19:29:21+02:00
W dzisiejszych czasach trudno być dobrym człowiekiem, ponieważ na złą drogę mogą nas sprowadzić koledzy, którzy nas do czegoś namawiają, lub jest nam po prostu wstyd przed kolegami pomóc starszej pani nieść zakupy.
W dzisiejszych czasach źle na człowieka działają gry komputerowe typu strzelanki, przez które stajemy się agresywni. Także człowiek mógłby być dobrą osobą, ale przez wpływ niektórych czynników nie może tak być.
1 3 1