Odpowiedzi

2009-11-02T19:14:28+01:00
Bilet ulgowy 38/2=19 10% z 19=1.9zł
19-1,9zł=17,1zł
bilet normalny 19zł+1.9zł=20.9zł
Bilet normalny kosztuje 20.9zł
2009-11-02T19:19:03+01:00
38zl-100%
10%-x
10%x100%:38x=100%:38=2,63
odp cena biletu normalnego wynosi 2,63zl
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-02T19:31:20+01:00
38zł/100%=0,38zł
0,38zł*10=3,80zł
38zł/2=19zł
19zł-3,80zł=15,20zł ulgowy
19zł+3,80zł=22,80zł normalny
1 3 1