PRZEPRASZAM, TO JEST Z ANGIELSKIEJ SZKOLY I DOBRZE NIE UMIEM NA POLSKI PRZETLUMACZY, ALE MAM NADZIEJE ZE ZROZUMIECIE ;) THXX xoxo

-Wybierzcie a,b,c lub d. w odp.

1.Co stanowi 60 wzrósł o 4%? -What is 60 increased by 4%?
a)60x0.4 b)60x0.04 c)60x1.04 d)60x1.4

2.Co stanowi 200 wzrósł o 20%? -What is 200 increased by 20%?
a)200x0.2 b)200x1.2 c)200x1.02 d)200x0.02

3.Co wynosi 100 obniżył się o 14%? - What is 100 decreased by 14%?
a)100x0.14 b)100x1.86 c)100x0.86 d)100x1.14

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-07T19:07:57+02:00
2010-04-07T19:08:54+02:00