Przetłumaczyć zdania
Gdy jest bardzo gorąco nie lubię wrzącej(boiling) herbaty
Śrubki w zegarku są bardzo malutkie(tiny)
Dąb Bartek jest ogromnym (enormous) drzewem
W Afryce bardzo duzo ludzi głoduje(starving)
Byłem pełen zachwytu(ecstatic) gdy obejrzałem film "inni"
Wielkie pająki tarantule są przerażające (terrifing)
Jak przebiegam 20km to jestem wyczerpany(exhausted)
Zapach papierosów jest ohydny(disgusting)
Zdobyć pierwsze miejsce to wspaniałe uczucie (brilliant)

2

Odpowiedzi

2010-04-07T19:32:58+02:00
Gdy jest bardzo gorąco nie lubię wrzącej(boiling) herbaty :
When it's hot I do not like a boiling tea.

Śrubki w zegarku są bardzo malutkie(tiny) :
Screws in the watch are very tiny.

Dąb Bartek jest ogromnym (enormous) drzewem :
Bartek is enormous tree.

W Afryce bardzo duzo ludzi głoduje(starving) :
In Africa, a lot of people starving.

Byłem pełen zachwytu(ecstatic) gdy obejrzałem film "inni" :
I was ecstatic when I watched the film "inni".

Wielkie pająki tarantule są przerażające (terrifing) :
Big spiders, tarantulas are terrifing.

Jak przebiegam 20km to jestem wyczerpany(exhausted) :
How do I run 20km then I am exhausted.

Zapach papierosów jest ohydny(disgusting) :
The smell of cigarettes is disgusting.

Zdobyć pierwsze miejsce to wspaniałe uczucie (brilliant) :
Get the first place is a great brilliant
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-07T19:35:13+02:00
1. When is very hot I dont like boiling tea.
2.Screws in clock are very tiny.
3.Oak Bartek is enormous tree.
4.In Africa a lot of people starving.
5.I was full of estatic when i watched movie "Others"
6.Big spiders tarantulas are terrifing
7.When i run 20 km Im exhausted
8.Smell of cigarettes is disgusting
9.Get the first place is a brilliant feeling

Your welcome