Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-07T19:11:09+02:00
Żonkil jest to roślina cebulkowa z rodziny amarylkowatych.
W uprawie jest ponad 10 tys odmian tego kwiatu. Narcyzy nie są wymagające co do gleby. W czasie wiosennego wzrostu podłoże powinno być wilgotne. W okresie spoczynku lepiej gdy jest suche.
Kwitną na wiosnę. Rozmnażanie jest prowadzone wegetatywnie oddziela się cebule od cebulek przybyszowych.
2 3 2
2010-04-07T19:11:39+02:00
PIERWIOSNEK - Pomarszczone, ciemnozielone liście, podługowatego kształtu tworzące rozety z pędami kwiatostanowymi dorastającymi do wysokości nawet 30 cm. Kwiaty są pachnące, żółte, osadzone w seledynowych kielichach, każdy płatek ma pomarańczową plamkę u nasady.
Pierwszy znak wiosny! :)
2 5 2