Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-07T19:12:48+02:00
Odwiedziny Muzeum Małego Księcia w Hakowe, małej miejscowości w Japonii to jak podróż do krainy wyobraźni. Możemy znaleźć w nim pamiątki po autorze, które prezentują nam w szerokim stopniu w jakich warunkach żył pisarz. Nie ominie nas spotkanie samego Małego Księcia, zwiedzanie jego planety i oglądanie arteftaków z podróży.
8 3 8
2010-04-07T19:24:33+02:00
W Japonii znajduje się muzeum Małego Księcia. Jest to muzeum, które naprawdę warto odwiedzić. Na zewnątrz jak i w środku jest genialnie ozdobione. Każdy powinien znaleźć się w tym muzeum chociaż na chwilkę. Polecam! To miejsce trzeba koniecznie zobaczyć!
6 3 6