Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-07T19:19:22+02:00
Rysunek:
stożek z wykreśloną wysokością, kąt między podstawą i tworzącą = 60 stopni, między wysokością i tworzącą 30 stopni.

Obliczenia:

V= 9π√3
9π√3 = 1/2πr²H
9√3 = 1/3r²H | *3
27√3 = r²H
27√3 = r² * c√3/2 | *2
54√3 = r² * c√3 | * √3
54 = r²
r = √54 = √9*6 = 3√6

Chyba o to chodziło ;)
2010-04-07T19:24:21+02:00
Dane: Szukane:
V9II/3 r=1l
2
l=a/3
2
Pp=IIr
Pb=IIrl
V=1IIr2*H
3
9II/3= 1II r2 *H
3
H =1IIr2 *9II/3
3
H =IIr2*3II/3
H=3IIr2/3
H=