Odpowiedzi

2010-04-07T19:11:54+02:00
Żądza władzy czyni z ludzi osobników którzy stają się potworami, ponieważ nie patrzą czy robią komuś krzywdę a i tak chcą dojść do swojego celu po trupach a to nie jest dobre dla innych ludzi.

Może takie troche dziwne ale mam nadzieje, że coś z tego wyjdzie :P
1 4 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-07T19:15:17+02:00
Żądza władzy czyni z ludzi okrutnych bandziorów, ponieważ dążąc do swych celów,do władzy,wysokich stanowisk zapominają o najważniejszych wartościach moralnych.liczy sie dla nich tylko pieniadz,nie dobro,nie milosc,poważanie ani nawet lojalność nie myśla o krzywdach jakie wyrzadzaja innym bo są zaslepieni wladza!!!!!!!!!
2 4 2