Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-07T19:13:02+02:00
Bolesław jest jednym z największych władców Polski,dlatego że dbał o jej rozwój kulturalny ,terytorialny i religijny.To za jego przyczyną doszło do zjazdu gnieźnieńskiego.Również on wykupił zwłoki biskupa Wojciecha i zadbał o jego kanonizację.Ulepszył i wprowadził podział strukturalny państwa.Przyłaczył też do Polski Lużyce i Milsko.
8 5 8
2010-04-07T19:18:44+02:00
Bolesław Chrobry zdecydowanie jest jednym z największym z władców polski. Dowodem na to jest chociażby zdobycie Kijowa czy także strategiczna walka z Niemcami ,dzięki czemu zdobył wsparcie od cesarza w najeździe na Kijów. Także zdobycie Milska i Łużyc (na początku w lenno) było bardzo dobrym ruchem. Pod koniec wojny z Niemcami Milsko i Łużyce należały już do Polski nie jako lennicy tylko jako część państwa.
8 5 8