Do podanych funkcji dopisz nazwy układów które współpracują przy ich pełnieniu
a)kontrola i regulacja procesów zachodzących w organizmie
układ............. układ .............
b)poruszanie się
układ............ układ..............
c)wymiana tlenu i dwutlenku węgla między komórkami ciała a otoczeniem
układ............ układ.............

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-07T19:14:14+02:00
A)nerwowy i hormonalny
b)szkieletowy i mięśniowy
c)krwionośny oddechowy
3 5 3
2010-04-07T19:17:13+02:00
A) układ hormonalny, układ nerwowy
b)układ ruchu, układ nerwowy
c)układ oddechowy, układ krwionośny
1 5 1