Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-04-07T19:16:31+02:00
X- ilość dzieci
y - ilość dorosłych

5,5x+11y=9350
x+y=1200

5,5x+11y=9350
y=1200-x

5,5x+11(1200-x)=9350
5,5x+13200-11x=9350
-5,5x=-3850
x=700
1 5 1
2010-04-07T19:19:27+02:00
X-ilosc dorosłych
y-ilosc dzieci

{x+y=1200 /*(-5,5)
{11x+5,5y=9350

{-5,5x-5,5y=-6600
+{11x+5,5y=9350
---------------------------
5,5x=2750 /:5,5
x=500

y=1200-500
y=700

{x=500
{y=700

Odp. Do Zoo przyszło 500 dorosłych i 700 dzieci.
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-07T19:23:18+02:00
A- dorosli
b-dziecki
11 zl - tyle kosztowal bilet do zoo dla doroslych
11;2= 5,50 zl - tyle kosztował bilet dla dziecka
1200- tyle bylo osob w zoo w niedziele
9350zł- tyle pieniedzy zarbilo zoo za bilety w niedziele

a+b=1200
11x + 5,5 b= 1200
11(1200 - ) + 5,5b = 9350
13200 - 11b + 5,5b = 9350
- 5,5b = 9350 - 13200 = - 3850
a = 3850/5,5 = 700

1200 -700=500

czyli dzieci bylo 700 i za bilety od dzieci mieli 3850
a doroslych bylo 500 czyli za nich mieli 5500

a jak to dodamy to nam wyjdzie 9350 czyli sie zgadza;)
1 5 1