Odpowiedzi

2010-04-07T19:18:21+02:00
Mozna czytac ksiaxki grca na kompie, ogladca telewizje pojsc na dwor
1 5 1
2010-04-07T19:19:05+02:00
-Słuchać muzykę
-czytać książkę
-wyjść z przyjaciółmi
-pisać na GG
-grać na kompie;-)
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-07T19:19:46+02:00
53 minuty? Możesz robić całe mnóstwo rzeczy!
-słuchać muzyki
-czytać książkę
-grać na komputerze
-wyjść na dwór
-spotkać się ze znajomymi lub zadzwonić do kogoś
-itp.
rób to,co lubisz najbardziej!
Liczę na Naj!!
2 5 2