Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-07T19:19:59+02:00
Królowa angielska obchodzi urodziny dwa razy w roku.
Faktyczną rocznicę przyjścia na świat (21 kwietnia) i tzw. oficjalne urodziny w pierwszą, drugą lub rzadziej trzecią niedzielę czerwca. Obchody oficjalnych urodzin zapoczątkował syn Wiktorii - Edward VII, którego faktyczne urodziny przypadały w połowie listopada, co uznał za niewygodną porę roku.
5 4 5
2010-04-07T19:22:49+02:00
Urodziłą się bodajże 21 kwietnia, ale urodziny obchodzi chyba jakoś w połowie czerwca, czyli 2 razy, no chyba dlatego, że jest królową i po prostu we włąsne urodziny chce mieć spokój s wtedy obchodziić
2 3 2