Odpowiedzi

2010-04-07T19:19:53+02:00
156 zł - 20 % = 31,60 zł
20% = 124,40 zł

Odp. Na zakup kurtki na wiosennej wyprzedaży, 125 zł starczy. ;]
2010-04-07T19:20:14+02:00
Czy 125 zl wystarczy na zakup
kurtki na wiosennej wyprzedazy . Zapisz obliczenias prosze napiszcie jak mam to rowiazac kurtka kosztowala 156zl a obnizono o 20%PLISka pomoc

156 zł = 100%
x = 80%

x=(80*156)/100
x=124,8

Starczy na zakup kurtki
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-07T19:20:19+02:00
100% - 20% = 80%
156zł * 80% = 156zł * 0,8 = 124,80zł
125zł - 124,8 = 0,2

odp wystarczy