Hej, prosze o pomoc z angola . Mam taka prace domową:
Siedzisz przed tv w domu chcesz włączyć swoj ulubiony program(obojetnie jaki)
-twoja mama nie chce sie na to zgodzić
-powiedz o czym jest program i wyraz swoja pozytywną opinie na jego temat
-Nie zgodz sie z argumentami mamy
-zaproponuj kompromisowe rozwiazanie
Z gory dziekuje, wiem, ze daje mało punktów, ale nie mam wiecej :(

2

Odpowiedzi

2010-04-07T19:26:40+02:00
- I would like to watch the football programme.
- The program is about football and football players. This is a very interesting program, because they learn it interesting tricks.
- I don't agree with you.
- To my mind we can watch the film together.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-07T19:28:05+02:00
Synu! proszę natychmiast wyłączyć ten program i odejść od telewizora! siedzisz za blisko, jeszcze wzrok Ci się popsuje!

mamo, ale ja muszę to obejrzeć, teraz leci bardzo ciekawy program edukacyjny!

nie wierze Ci, w tej chwili do książek!

pooglądam 30 min telewizję, i pójdę uczyć się na sprawdzian z angielskiego, ok?

no dobrze, niech Ci będzie!

son! Please immediately turn off the program and walk away from the TV! sit too close, even spoil you look!

Mom, but I have to watch it, now flies very interesting educational program!

I do not believe you at this time to the books!

30 minutes after I watch television, and I will learn from the English test, okay?

well, let you be!

może być coś takiego? nie wiem, czy dobrze:)