Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-07T19:29:51+02:00
1.Rozpoczęcie się igrzysk.
2.Wypuszczenie lwa.
3.Wypuszczenie tygrysa.
4.Walka lwa z tygrysem.
5.Wypuszczenie lampartów.
6.Zrzucenie rękawiczki na środek palcu przez Martę.
7.Propozycja dziewczyny.
8.Odzyskanie rękawiczki przez Emroda.
9.Odejście rycerza.
44 4 44
  • k2x
  • Początkujący
2010-04-07T19:40:42+02:00
1.Król siada wraz z książętami i dworem na krużgankach.
2.Rozpoczęcie igrzysk.
3.Pojawienie się na placu tygrysa.
4.Wypuszczenie dwóch lampartów.
5.Rzucenie rękawiczki między dzikie zwierzęta.
6.Przyniesienie rękawiczki przez Emroda.
7.Odejście dzielnego rycerza.
26 4 26