Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-07T19:24:40+02:00
M. kot / koty
D. kota / kotów
C. kotu / kotom
B. kota / koty
N. kotem / kotami
Msc. kocie / kotach
W. kocie / koty
2010-04-07T19:27:15+02:00
M. kot
D. kota
C. kotu
B. kota
N. kotem
Msc. kocie
W. kocie

:)
2010-04-07T19:37:21+02:00
L.poj l.mn
M. kot koty
D. kota kotów
C. kotu kotom
B. kota kotów
N. kotem kotami
Msc. kocie kocie
W. kocie koty