1.Z podanych niżej słów wybierz przynajmniej dwa i utwórz z ich użyciem poprawne zdanie

kompas, magnes, pole magnetyczne Ziemi, silnik, siła elektrodynamiczna

2.Wymień 5 urządzeń, w których wykorzystuje się fale elektromagnetyczne i przy każdym nazwij rodzaj tych fal.

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-07T19:30:04+02:00
Kompas wykrywa pole magnetyczne ziemi.

5 urządzeń..
rendgen
solarium
radio
mikrofalówka
telefon komórkowy
2010-04-07T19:34:18+02:00
1
a).kompas
Na wycieczkę do lasu trzeba zabrać kompas aby się nie zgubić.

b).Dzięki silnikowi samochód może się poruszać.

2

radio
telewizja-
radary- fale ultra krótkie
satelity-
kuchenki- mikrofale