Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-02T19:19:57+01:00
Cechy wywiadu:
* spontaniczność, naturalność
* dialogowy charakter
* niejednorodność stylistyczna (fachowa terminologia, styl oficjalny i potoczny)
* synkretyzm
77 4 77
2009-11-02T19:20:07+01:00
Dużo pytań na jeden temat
wiedzo o rozmówcy
dowiadywanie się w konkretny lecz nie natarczliwy sposób informacji
16 3 16
2009-11-02T19:23:44+01:00
Cechy wywiadu:
Wywiad musi być naturalny, budowę dialogową, określony cel:
-informacje o faktach
-opisywanie wizerunku rozmówcy
-pozyskiwanie czytelników
-trzymanie się przy jednym temacie
-musi zawierać ciekawe i interesujące informacje
16 4 16