Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-07T19:28:45+02:00
2010-04-07T19:29:52+02:00
Promień i wysokość mają taką samą długość, tworzą również kąt prosty (wysokość jest zawsze prostopadła do podstawy) czyli:
tworząca stożka, wysokość stożka i promień podstawy = trójkat prostokątny równoramienny.
Kąt między wysokością a tworzącą = 45°
wobec tego kąt rozwarcia stożka = 2*45°=90°

Odp. Kat rozwarcia tego stożka jest katem prostym.
3 4 3
2010-04-07T19:31:05+02:00

Kąt rozwarcia stożka wynosi 90 stopni.
1 1 1