Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2009-11-02T19:21:29+01:00
Strajki polskich piegniarek domagają się podwyżek
2009-11-02T19:23:10+01:00
Przed chwilą w wiadomościach podali,że ten weekend (święta Dzień zmarłych) był najbezpieczniejszy od 10 lat poniewż zgineło o wiele mniej ludzi niż wcześniej .
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-02T19:36:30+01:00
"Prezydent Litwy przyjedzie na uroczystość 11 listopada"
Prezydent Litwy Dalia Grybauskaite weźmie udział w obchodach rocznicy odzyskania przez polskę niepodległości obchody będą miał miejsce na ulicy Piułsudzkiego w warszawie 11 listopada.
1 5 1