Odpowiedzi

2010-04-07T19:33:55+02:00
A)no sol;p
b)jest stosowany przy produkcji materiałów ściernych ,o wyrobu twardościomierzy i igieł fonograficznych, do wyrobu biżuterii
c)pomniki marmurowe,robi sie z niego plutki marmurowe np na schody.
d)stosowany w jubilerstwie, kamień kolekcjonerski, igly do gramofonów.
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-04-07T19:35:22+02:00
A) sol kamienna:aparatura pomiarowa,sół kuchenna,
b)diament:biżuteria,różnego rodzaju szlifierki,lasery
c)marmur:parapety,pomniki,posągi
d)szafir:biżuteria,kolekcjonerstwo,lasery
napiszesz jeszcze 2 przykłady xd
2010-04-07T19:38:12+02:00
A)sól
b)bizuterię
c) schody, nagrobki
d) w jubilerstwie, do produkcji igieł do gramofonów