Jak czyta się te słowa po niemiecku ??
Pisze bez rodzajników xD

1. Bleistift - ołówek

2.Schere - nożyczki

3. Lineal - linijka

4.Radiergummi - gumka

5. Spitzer - temperówka

6. Turnzeug - strój do WF

7. Tasche - Torba

Jak się je czyta ? Pomocy xD

8. Zirkel - cyrkiel

9. Federmäppchen - piórnik

10. Rucksack - plecak

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-07T19:30:14+02:00
1.blajsztift
2.szere
3.lineal
4.radirgumi
5. szpicer
6.turncojg
7.tasze
8.cirkel
9.federmepsien
10.ruksak
1 5 1
2010-04-07T19:31:12+02:00
1. Belfist
2. Szere
3.linil
4....
5.spiter
6.turnzug
7.tojcz
8.zirkel
9....
10 . Rukzak

Wiesz mam to teraz na niemieckim. !;*
1 5 1