Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-07T19:34:54+02:00
W mitologii syrena jest przedstawiana jako postać obdarzona nieziemskim głosem i wabiąca żeglarzy, którzy oczarowani jej głosem wpadali na skały tracąc wolną wolę i zdolność myślenia. Dodatkowo istnieją wszystkim znane opisy syreny z legendy o gryfie( legenda o warszawskiej syrence) . Syreny opisuje się też jako mityczne stworzenia mające głowę kobiety, a ciało podobne chyba do harpii z kończynami zakończonymi ostrymi pazurami aby móc rozszarpać rozbitków.
10 3 10
2010-04-07T19:40:07+02:00
Syreny były to cudowne i piękne pół kobiety pół ryby które występowały w mitologi oraz legendach. Śmiało można stwierdzić iż syreny były księżniczkami bądź królowymi mórz i oceanów. Zamiast nóg miały cudowny długi pokryty łuskami ogon, który umożliwiał im bardzo szybkie poruszanie się w wodzie jak i ogromną zwrotność. Uważam że syreny miały moc władania wodą, między innymi zmienianie jej stan skupienia bądź dzięki telepatii przenoszenia jej bez użycia dłoni. Syrenki pomagały organizmom wodnym w trudnych sytuacjach oraz chroniły je przed wymarciem. Według mnie były to niezwykłe osoby bądź stworzenia godne podziwu i naśladowania.
18 4 18
2010-04-07T19:55:09+02:00
Dawno, dawno temu żyła sobie w morzu pewna piękna blond syrena imieniem Lori.
Lori poprzez swój śpiew sprawiała , że każdy mężczyzna , który usłyszy jak śpiewa zakocha się w niej. Dlatego nigdy nie było jej smutnie. Lori mieszkała w grocie , która była na dnie oceanu. Wychodziła ona tylko wtedy na ląd kiedy było ładne słońce , aby się na nim wygrzać co sprawiało , ze dorasta. Lori miała 10 lat i niebieski ogon , również w promieniach słonecznych zmieniała kolor ogona.

KONIEC




16 1 16