Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-10T11:30:24+02:00
A) Dochód Pana Nowaka w ciągu roku wyniósł 30 000 zł.
Nowak mógł z tej kwoty odliczyć 3000 zł. i od pozostałej kwoty oddał do skarbu państa 19%. Ile złotych zapłacił pan Nowa?

Kwota do opodatkowania:
30 000- 3000= 27 000
0,19 *27 000zł = 5130 zł

Odp. kwota podatku wyniosła 5130 zł.
1 5 1
2010-04-10T11:47:29+02:00
Dochód Pana Jana Kowalskiego w ciągu roku wyniósł 50.000 zł.
Pan Kowalski mógł z tej kwoty odliczyć 10. 000 zł. i od pozostałej kwoty oddał do skarbu państa 30%. Ile złotych zapłacił pan Kowalski?


50.000zł. - 10.000zł.= 40.000zł.
30%=0,30
0,30 *40.000zł. =12000 zł.

Odp. kwota wyniosła 12000 zł.