Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-07T19:36:54+02:00
Byc dobrym człowiekiem kazdego dnia .
głosic słowo Boże.
uczyc miłosci innych .
rozmawiac z Bogiem.
okazywac milosierdzie innym
23 4 23
2010-04-07T19:37:15+02:00
Np. Pomagam kolegą, koleżanką
jestem posłuszny rodzicom
Chodzę do kościoła
Modlę się



Liczę na naj.. ;]
23 4 23
2010-04-07T19:38:17+02:00
Jezus Ja
pocieszał chorych pocieszam przyjaciół gdy mają problemy
i cierpiących

uleczał chorych pomagam kolegom w lekcjach
18 3 18