Odpowiedzi

2010-04-07T19:37:00+02:00
  • Użytkownik Zadane
2010-04-07T19:41:38+02:00
Bomby atomowe użyli Amerykanie. Jako pierwsi na świecie.
Użyli tych bomb bo nie mogli wygrać w Wietnamie. Spuścili bomby na dwa duże miasta: Hiroszimie i w Nagasaki. Japończycy po takich wielkich stratach nie byli wstanie się ogarnąć i podpisali rozejm.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-07T19:41:52+02:00
Hieroszima, Nagasaki
Hieroszima
zginęło 30% populacji miasta (70 - 90 tysięcy mieszkańców), 70 tys budynków zostało uszkodzonych.
Nagasaki
Zmarło 40-70 tys ludzi ,

Wskutek tego ludzie
chorowali na nowotwory krwi
zmarło na guzy nowotworowe;
padło ofiarą popromiennych zawałów serca;
noworodków przyszło na świat z upośledzeniem umysłowym.