Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-04-07T20:20:43+02:00
Mieli bardzo ciężką pracę pracowali po 12 godzin dziennie . i w dodatku byli to dzieci w zamian za pracę dostawali wyżywienie . ich warunki były bardzo ciężkie ;/
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-07T20:22:19+02:00
Robotnicy:
biedni, pracują dla kapitulistów i jako najemnicy, jeśli jakiś robotnik nie pszydedł do pracy z powodu ciężkiej choroby został z niej wyrzucony.
Właściciele Fabryk (Kapituliści):
bogaci, właściciele zakładów, sklepów itd.
1 4 1