Błagam,pomóżcie!!
Na jutro!!
Pilne!!
1.Oblicz:
a)72% liczby 50
b)12% liczby 25
c)44% liczby 8
d)8% liczby 44
2.Opisz za pomocą ułamka zwykłego i dziesiętnego:
a)20%
b)60%
c)8%
d)12%
e)16%
f)15%
3.W bibliotece jest 30 000 książek.Rodzaje książek to:nauka(18%),literatura piękna(50%),poezja(12%),poradniki(15%) i inne(5%).Napisz,ile jest książek każdego rodzaju.
1.Literatura piękna....................
2.Nauka.................................
3.Poradniki.............................
4.Poezja................................
5.Inne...................................
Daje NAJ!!!
Tylko,proszę,nie chce dostać jedynki za brak zadania.Z matmy dobra nie jestem...

2

Odpowiedzi

2010-04-07T19:44:01+02:00
1
a) 30
b)3
c)3,52
d)3,52

2

a)
0,2

b)0,6

c)0,08


d)0,12

e)0,16
f)0,15
\

3)

15000

5400

4500

3600

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-07T19:49:49+02:00
1.
a) 0.72 * 50 = 36
b) 0.12 * 25 = 3
c) 0.44 * 8 = 3.52
d) 0.08 * 44 = 3.52
2.
a) 0.20 ; 1/5
b) 0.60 ; 3/5
c) 0.08 ; 2/25
d) 0.12 ; 3/25
e) 0.16 ; 4/25
f) 0.15 ; 3/20
3.
1. 15 000
2. 5 400
3. 4 500
4. 3 600
5. 1 500