Odpowiedzi

2010-04-07T19:42:46+02:00
X - prawidłowe odpowiedzi
y - błędne odpowiedzi

x+y=15
5x-2y=54

y=15-x
5x-2(15-x)=54
5x-30+2x=54
7x=84
x=12

y=15-12
y=3

odp: Szymon rozwiązał prawidłowo 12 zadań .
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-07T19:47:11+02:00
54=wszystkie punkty zdobyte przez szymona
5=punkty za odpowiedz dobra
-2=punkty za odpowiedz zla
15=ilosc wszystkich zadan
x=ilosc zadan dobrych
15-x=ilosc zadan zlych
5x=punkty za zadania dobre
-2(15-x)=punkty za zadania zle
-2(15-x)+5x=54
-30+2x+5x=54
7x=54+30
7x=84/:7
x=12
Szymon odpowiedzial na 12 pytan dobrze, a na 3 zle.
1 5 1