Co to znaczy i czy jest dobrze napisane ?


Eine einladung zum Halloweenparty
Ich lade euch Herzlich zum einen Halloweenparty
ich würde mich freuen wenn ihr alle kommt, Ich denk es wird spaß
machen , wir werden da laut Musik hören , tanzen , essen und verschiedene Spiele spielen .

2

Odpowiedzi

2010-04-07T19:46:17+02:00
Zaproszenie na imprezę Halloween Zapraszam na ciepłe Halloween I would love it, jeśli się wszystko, myślę, że będzie to zabawa, bo słyszymy głośną muzykę dance, jeść i grać w różne gry.


sądzę ze jest to żle napisane
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-07T19:52:17+02:00
Eine einladung zum Halloweenparty
Ich lade euch Herzlich zum einen Halloweenparty
ich würde mich freuen wenn ihr alle kommt, Ich denk es wird spaß
machen , wir werden da laut Musik hören , tanzen , essen und verschiedene Spiele spielen .

Zaproszenie na Hallowenparty.
Ja zapraszam was na Haloowenparty. Będę bardzo zadowolona jeśli wszyscy przyjdziecie. Myślę ze będziemy się dobrze bawić lub Będzie dobra zabawa, bedziemy słuchać głośno muzyki, tańczyć jeść i grać wiele gier. Tłumaczenie jest na bank dobre ale wydaje mi się że źle jest napisane.
1 5 1