Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-07T19:54:22+02:00
Rozwiaz graficznie podany uklad rownan. (chodzi mi o rozwiazanie kazdego rownania).
a)
x-y=2 /*2
x+2y=5
2x-2y=4
x+2y=5
3x=9
x=3
3-y=2
y=5
x=3
b)
y=-2x+6
3x-2y=6
2x+y=6 /*2
3x-2y=6
4x+2y=12
3x-2y=6
7x=18
x=2,6
7,8-2y=6
2y=13,8
y=6,9
x=2,6
c)
-2x+y-6=0
-x+y-3=0
-2x+y=6
-x+y=3 /-
-2x+y=6
x-y=-3
-1x=3
x=-3
6+y=6
y=0
x=-3
d)
-2x+y+4=0
2x+y-8=0
-2x+y=-4
2x+y=8
2y=4
y=2
2x+2=8
x=4
y=2
2 1 2
2010-04-07T20:07:20+02:00
A)
x-y=2/*2
x+2y=5
2x-2y=4
x+2y=5
3x=9/:3
x-y=2
x=3
3-y=2
x=3
-y=2-3
x=3
y=1
b)
y=-2x+6
3x-2y=6
2x+y=6/*2
3x-2y=6
4x+2y=12
3x-2y=6
7x=18/:7
2x+y=6
x=18/7
2*18/7+y=6
c)
-2x+y-6=0/*(-1)
-x+y-3=0
2x-y+6=0
-x+y-3=0
x=-6
-x+y-3=0
x=-6
y=-3
d)
-2x+y+4=0
2x+y-8=0
y=-4
2x-4-8=0
y=-4
2x=12/:2
y=-4
x=6
2 1 2