Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-07T19:58:23+02:00
Jakie kraje zostały napadnięte przez niemcy w czasie II Wojny Światowej?

Francja
Anglia
Rosja
Polska
Dania
Belgia

-Podaj bitwy Kampanii Wrześniowej(miejsce,generał,opis)
Tomaszów Lubelski 26.09.1939
Lwów 22.09.1939
Kock 5.10.1939
17.09.1939 ZSRR zaatakowało Polskę
Mokra 1.09.1939
Kutno 20.09.1939
Łódź 20.09.1939
Bitwa o Warszawe 28.09.1939
1 1 1
2010-04-07T19:59:55+02:00
* Bitwa o Hel
* Bitwa o Kępę Oksywską
* Bitwa pod Bukowcem
* Bitwa pod Mińskiem Mazowieckim (1939)
* Bitwa pod Nowogrodem (1939)
* Bitwa pod Łomżą
* Bitwa w Borach Tucholskich
* Bitwa pod Borową Górą
* Obrona twierdzy brzeskiej (1939)
* Bitwa nad Bzurą

C

* Obrona Chojnic
* Obrona Cieszyna

G

* Obrona Poczty Polskiej w Gdańsku
* Obrona Grodna
* Obrona Grudziądza

H

* Bitwa pod Husynnem

I

* Bitwa pod Iłżą (1939)

J

* Obrona Jarosławia
* Bitwa pod Jordanowem

K

* Bitwa pod Kałuszynem (1939)


K cd.

* Bitwa pod Kockiem (1939)
* Bitwa pod Krasnobrodem (1939)
* Bitwa pod Krojantami

L

* Bitwa w Lasach Królewskich
* Obrona Leszna
* Obrona Lwowa 1939

M

* Obrona Milówki
* Obrona Modlina 1939
* Bitwa pod Mokrą
* Bitwa pod Mławą

O

* Oblężenie Westerplatte
* Obrona Hajnówki
* Obrona Sochaczewa 1939
* Obrona Wybrzeża w kampanii wrześniowej 1939
* Obrona mostów tczewskich

P

* Obrona Palmir
* Bitwa pod Piotrkowem Trybunalskim
* Wypady polskiej kawalerii na Prusy Wschodnie 1939
* Obrona Przemyśla 1939

Podbite kraje:
Polska
Czechosłowacja
ZSRR
Węgry
Jugosławia
Albania
Skandynawia
Francja
Włochy
Grecja
1 1 1