Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-07T19:56:42+02:00
Ja tez mam jutro ten spr , boje sie chociaz wszystkie pisalam od 37-40 , a skale rozumiem i chetnie ci wytlumacze., a tobie jak wychodzily ?
to tak aby obliczyc skale musisz wymiary w terenie piodzielic przez wymiary na planie , ale pamietaj o ujednoliceniu jednostek . Jesli trzeba obliczyc w rzeczywistosci wymiray mnozy sie wymiary na planie przez skale . aby obliczyc wymiary w terenie mnozy sie wymiary na planie przez skale i zamienia na km , gdyz w terenie najczesciej wynosza w km . aby obliczyc na planie dzielimy skale przez wymairy w terenie , lub na odwrot , gdyz z ty jest roznie musisz obliczyc w ten i ten sposob i ile ci wyjdzie . jak wyjdzie rowno w cm np.; 5cm , 4 cm , 3 cm to jest dobrze a jak 0,25 to zle .
26 1 26
2010-04-07T19:59:26+02:00
1cm:5000cm
4cm -----> 4x5000cm=20000cm

czyli jak masz metry 1m=100cm
więc skreślasz dwa zera i ci wychodzą metry 200m
a jak masz kilometry to skreślasz najpierw metry a potem kilometry
coś takiego 20000cm=200m=0,2km

11 2 11